Teşekkürler bide buna echo gibi bişey ekleyebilirmiyiz. çalıştğını anlamak için çünki konu yazdım 15dk. olarak ayarladım 15dk. sonunda normal şekilde çalıştırdığım zaman çıkan sonuc onda çıkmıyor..
Yani service httpd restart yaptığımda [OK] felan çıkıyor.
birde bunu nasıl pasif edebilirim sonradan
verdigim cron jobda ki
>/dev/null 2>&1 bu kısım sunucuya cıktıyı vermeyi engelliyor arkplanda processi işleme sokuyor onu kaldırırsan service httpd restarted diicektir