Konu
adbrite da sorun mu var?
23-08-2005, 23:11:59
#1
pembis
Üyeliği durduruldu
adbrite login e gidiyorum yazıyorum user ve pass hiç bişey olmamış gibi tekrar o ekran çıkıyo. bu sorunu yaşayan var mı? üyelik mi iptal edildi acaba? ödeme zamanı gelmek üzreydi ondan olabilir belki mi ki? yoksa bugün bi sorun mu var ki?