valla dostum haklısın, işin bu kısmını düşünmemiştim, geleceği görmeniz konusun da da başarılı old. söyleyebilrim. (sandbox olayı)

peki yeteri kadar kullansan nasıl olur.?


Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bırakın bu işleri ya otomatik dizine ekleme diye kullandığınız şey kısa vadede işinizi görür çıkarsınız üstlere daha sonra sitem sandboxa düştü 1 sırada çıkan sitem 1343 sıraya düştü diye konu açarsınız öyle ha babam toptan programla link ekleme gibi saçma işlere girmeyiniz bu işleri kontrollü olarak kendiniz yapınız sonra çok pişman olursunuz