arkadaşlar bu sayfalara neden böyle yazılar bırakırsınız ki... düşünmüyorsanız sizde kalmalı bence bu fikriniz... herkeş bişey yapmaya çalışıyor. hayır amaç farklı ise bunu bilemem tabi..
neyse... ben şahsen hişçbir gezdiğim forum sayfasına olumsuz kötüleyici bir yazı bırakmıyorum. öncelik insanı kırmamakta bana göre...