Selamun aleyküm r10 Sevenleri ;
Dün gece siteme vista içerikli bir tema yükledim, hiç farketmemişim herşeyini ayarladıktan sonra farkettim ve farkettiğim sorun herhangi bir bölüme girmeye çalıştıgında veya bölüm karşısında konuya tıklamaya çalıştıgında girmiyor sanki hiçbir işlem yapılmamış gibi ana sayfada bekliyor nedeni nedir veya böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar hangi çözümleri yaparak, hangi sorunları düzelterek ayarladılar ?