Konu
Herşeyiyle Vbulletin
19-02-2008, 15:25:56
#29
SohbetGibi
bende onu düşünüyorum işte elimde dosyaları var kursam bi türlü kurmasam bi türlü.
sonuçta yasadışı bi kurulum oluyor.adam orda 100 $ 'a satıyor sen gelip bedavaya kuruyosun