Tamam arkadaşım Yani meraktan sormuştum. Büyük harfi özel isimler için kullanılıyor bilirdim, alışınca hepsine olabiliyormuş.

Moderator arkadaşa da uyarısını dikkate aldığımı iletmek isterim. Bir mesajda iki işi hallettik.