Beyler konuyla alakası olmayan sorularınızı pm'le veya başka yollarla sorun..
Bu ara sürekli birbirlerinizin konularını saptırıyorsunuz gözümden kaçmıyor , ceza almanız yakındır..
Lütfen konu dışında çıkmayın , konu içerisinde polemiğe girmeyin..