.70'lara henüz terfi etmedim, bilmiyorum açıkçası. Eklenti fazlaca olmayabilir, ben de bilmiyorum o yüzden "ayarları"nı da ekledim oraya, şimdi tam oldu.
Bilen, eklentileri tanıyan varsa direk yazabilir, olmadı radmin yazar, mesela reklamlar için kullanılan eklentilerden onlarca var, r10'da kullanılanın hangisi olduğunu bilmek isteriz, değil mi

?