arkadaşlar bazı arkadaşlarım ücretsiz yapabilirmiyiz diye soruyorlar ama inanın zamanım olmuyor... hem neden diğerlerinden ücret alıyorken sizden almıyayım... haksızlık olmazmı bu?
sonuçta emek harcıyoruz, iyi ya da kötü...
herkeye kolay gelsin,