Bir Hata Yapmısım Yanılmıyorsam Sen Seçilen Mesajın Okunmasını Sağlayacaktın...

linkimizde id degerını gönderecegız belirttiğin gibi mesajoku.php?id=1

burada.

 
$id=$_GET["id"];
$cekbakim=mysql_query("Select id, baslik, mesaj From tabloadi where id='$id'");
while($yazdir=mysql_fetch_array)){
$ID=$yazdir["id"];
$baslik=$yazdir["baslik"];
$mesaj=$yazdir["mesaj"];
echo "$ID<br><br>$baslik<br><br>$mesaj";
}
Dogrusu Bu kodlardır sadece seçtiğin mesajın bilgilerini göstermene yarar...