olay budur hocamş u yabancı isimler yavaş yavaş kurtulmak gerekiyor daha kısa olabiliyor ama kendi kelimelerimizle bu şekilde büyük bi proje hazırlarsak ülkemizede büyük fayda saglarız..
bizim neyimiz eksik onlardan
Netlog | Facebook | Yahoo vs. vs. Bu sekilde cogu yabancı
1 kaç tane sitemiz var tmm ama kendimizi daha da göstermemiz gerekiyor..
benim fikrim budur..
orkun.com sahibi türk site full INGILIZCE hücrelerinde sorun var işte bunların. şöyle r10 dan birisi çıksın patLATSIN bombayı. tüm r10'ada modluk versin