agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook tekti ve tüm dünya kullanıyor bizde ona benzer bir şey yapıp tüm avrupa'nın hatta dünya'nın kullanmasını sağlayalım türkçe domain olursa daha da güzel olur


olay budur hocamş u yabancı isimler yavaş yavaş kurtulmak gerekiyor daha kısa olabiliyor ama kendi kelimelerimizle bu şekilde büyük bi proje hazırlarsak ülkemizede büyük fayda saglarız..

bizim neyimiz eksik onlardan

Netlog | Facebook | Yahoo vs. vs. Bu sekilde cogu yabancı

1 kaç tane sitemiz var tmm ama kendimizi daha da göstermemiz gerekiyor..

benim fikrim budur..