facebook tekti ve tüm dünya kullanıyor bizde ona benzer bir şey yapıp tüm avrupa'nın hatta dünya'nın kullanmasını sağlayalım
türkçe domain olursa daha da güzel olur
olay budur hocamş u yabancı isimler yavaş yavaş kurtulmak gerekiyor daha kısa olabiliyor ama kendi kelimelerimizle bu şekilde büyük bi proje hazırlarsak ülkemizede büyük fayda saglarız..
bizim neyimiz eksik onlardan
Netlog | Facebook | Yahoo vs. vs. Bu sekilde cogu yabancı
1 kaç tane sitemiz var tmm ama kendimizi daha da göstermemiz gerekiyor..
benim fikrim budur..