Arkadaşlar blog sahibi benim. Kullandığım tema blogger'da zaten yüklü olan bir temadır. Yıllar içinde ufak tefek değişikliklerle, toplamda epey değişmiş olduğunu ben de yeni fark ettim.

İsteyen olursa css gönderebilirim.