Konu
selam ben ne zaman bütün bölümlere yazabilecem :(
16-02-2008, 16:51:19
#17
bibakarmisin
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bende beleş
verdim bakalım sadece +reple olmuo tabi üyelerle ilişkinde önemlidir ona göre verirler +repi