PM gönderdim. Site üzerindeki form üzerinden geri dönüş yapıyor musunuz? Sanırım bir başka sitem için formu doldurmuştum ama olumlu olumsuz geri dönüş alamamıştım. Yanlış hatırlamıyorsam...