bu özellik sadece hotmail uzantılı msn adreslerini kapsıyor sanırım.zaten forum sitelerinde bu özellik var sayılır ben şahsen kendi domain hesabımla msn kulanıyorum bu nasıl olacak bir açıklama yapabilirmisiniz ben bu özelliği nasıl aktif edebilirim?