Konu
Forumumda rep olayını rakamlı olarak yapamıyorum?
16-02-2008, 10:35:46
#2
Blue-D
nasıl gözüktüğü hakkında daha ayrıntılı bilgi verseydiniz ya da bir ekran görüntüsü koysaydınız daha iyi olurdu. ayrıca konunun yeri vBulletin bölümü zannımca.