Konu
Forumumda rep olayını rakamlı olarak yapamıyorum?
16-02-2008, 10:30:23
#1
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bir forum sitem var yanlız rep düzeni anlaşılmaz halde..onu nasıl rakam şeklinde gösterebilirim..örnek olarak bu sitede ki rep düzeneği gibi olmasını istiyorum...Vbulletin sistemli forumdur...