Arkadaşlar bir forum sitem var yanlız rep düzeni anlaşılmaz halde..onu nasıl rakam şeklinde gösterebilirim..örnek olarak bu sitede ki rep düzeneği gibi olmasını istiyorum...Vbulletin sistemli forumdur...