Arkadaşlar bu ay 100'a ulaştım. Ödemem martın sonunda mı yapılacak?

Offff yaaa neden bu kadar uazatıyorlar

Peki bu ay sonunda ödemem kesinleşecek mi? Yani onaylandı falan diyecek mi?