Konu
ne zaman ödeme alacağım?
14-02-2008, 18:12:24
#6
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
strhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 inden önce 100$ geçmesi gerekmiyormu
ay sonunda hesap kesim tarihi
3 ünde de oluyo 5inde de oluyo 1de de olduğu oldu