Konu
google da iyiyim ancak msn ve yahoo da kötü neden
20-07-2006, 05:42:06
#7
Ragiax
Msn ve Yahoo'nun 10-20 günde yolladığı hiti Google 1-2 saat'te yolluyor. Göz kararı deilde istatisliklere dayalı yapsam iş daha da kötü
Bu yüzden en azından Türkçe siteler için Msn ve Yahoo'nun pek fazla önemi yok. Yaşa Google olayı