Konu
google da iyiyim ancak msn ve yahoo da kötü neden
20-07-2006, 03:40:41
#6
c_e_t_i_n_e_r
Misafir
Bence hiç önemli değil. Aşağıdaki yazıda nedeni yer alıyor.
Neden Msnde yer almak önemli değil