Konu
sayfada uyarı
14-02-2008, 01:16:32
#1
adiga
arkadaşlar sizede oluyomu bir pencere açılıyo ve herşeyi sana yazdım herşeyi sen yazdım diye bir uyarı kutucuğu açılıyo r10 dan geliyor galiba ama tam emin değilim.