kardeşim çok sağol ilgileniyorsun da hiçbirşey anlamıyorum. Yeni başlayanlar bölümüne açtım konuyu detaylı yardım bulurum diye. Kodu yazıp yollamışın ben napim bu kodu? nereye koyacam?