CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vista daha yeni bence ... işletim sistemleri çıktıktan bir süre sonra kullanılması daha yararlı hem virüs hem kullanılabilecek programlar açısından ... piyasadaki programların çoğu xp ...
Katılıyorum kardes sana Vista yüklemek için En az Sp2 cıkmasını bekleyecem Bu arada xp pronunda hala sp3 türkçe sürümü yayınlanmadı dört gözle bekliyorum valla