Benim para birikmişti önceden ama ''yenilenmeye'' gittiler..paralar da gitti... Ben tekrar üye olursam garantisini nasıl vereceksiniz. Nerden bilebiliriz tekrar kapanmayacağınızı? (çamur atmıyoum, tüm samimiyetimle soruyorum )