eleştiren arkadaşlara;
birincisi ben eğer bu konuda referanslı üye yapmak istemiş olsaydım, direkt olarak ref li linkimi verirdim, bu -1-
SOİCAN arkadaşım, senin belirttiğin başlık çok güzel, peki sitenin açılmış olduğunu duyurmak için bir başlık açmam, seni neden rahatsız ediyor, bu-2-
senin bu konuda bilgin var sa, başlığa bakmazsın bu -3-
her yerde olur olmaz yorum yazma ARTIK bu-4-