6'sında geçtim siparişi, 9'unda mail geldi temin edemedik kitabı diye. Daha fazla beklemek istemiyorsanız haber verin dediler, ben beklemeyi tercih ettim. 12'si oldu, halen gelen giden yok. Kitapyurdu'ndan baktım, halen daha "bekliyor" gözüküyor. Stok problemi mi var, yoksa bana özel bir şanssızlık durumu mu oluştu, noluyor burada Akar hocam, el-cevap.
Sanırım kitapyurdu yeteri kadar stok yapmadı...belki deneme amaçlı düşük miktarda bir stok yapmış olabilir. Bugün yeni dağıtımlar var dağıtıcılara. Sanırım 1-2 güne kadar kitabını gönderirler Kerem
Yok satıyorlar, kusura bakmayın