Konu
bloggeri ingilizce yapma?
12-02-2008, 13:51:49
#1
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
nasıl ingilzce olacak bu blog
bulamadım ülkemi falan değiştirdim ama sadece yönetim panelini ing. yapabildim. blogu nasıl yapıcaz?