Ocak ayında 100$ ı tamamladım ilk kez ödeme alıcam adsense'den ancak kafamdaki sorun ödeme türk lirasına dönüştürülüp türk lirası hesabınamı yatıyor yoksa dolar hesabı açmam gerekmi?