Yalnız bir sıkıntı var.
Her mesajdan sonra ekle dediğinizde ana sayfada çok konu göründüğü için ilk 3 mesajtan sonra göstermiyor.
Çünkü blogger sadece 3 reklam alanına izin veriyor.
Bu blogun diğer taraflarınada reklam koymayı engelliyor.
Sadece ilk mesajtan sonra çıkmasını nasıl sağlayacağız ?