İlk mesajımda dediğim gibi ücretli üyeliğe kimse rahbet göstermez ve kendi kendini besleyemez.Sen kendini kullanıcı durumuna koy
imageshack.us 'un Premium servisi var sen satın alırmısın şahsen ben almam.Ama Güzel bir reklam yerleşimin olursa kazanç sağlayabilirsin.