kusura bakma ama bence fazla para etmz. büyük bi projeyle webmaster sitesi kuracak adam bulmak lazım. öle büyük proje yapmaya da çoğu kişi kalkışmaz. r10 bile haftada 1-2 gün kapalı kalıyo