psikopatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer aynı yazdığın gibi "İndex.html" olarak atarsan açılmaz,hepsini küçük harfle yazarak açılır,tabi açılmama olayından kastın buysa..

index.html olarak atttm suan http://www.kastamonu37.org/

LTggMSAzDQotOSAyIDAgMCAyIDAgMQ0KcnZzDQqQAgAADgEJU3 R5bGVOYW1lBgtOb3JtYWwgdGV4 dAhGb250TmFtZQYFQXJpYWwAAQlTdHlsZU5hbWUGB0hlYWRpbm cIRm9udE5hbWUGBUFyaWFsBVN0 eWxlCwZmc0JvbGQABUNvbG9yBwZjbEJsdWUAAQlTdHlsZU5hbW UGClN1YmhlYWRpbmcIRm9udE5h

kodlar karısık çıktı neden olabilir =????