deepkarizma adlı üyeden alıntı:
bu arada dunku hesap hareketlerinde odeme toplamının yaninda asterix * işareti halen olan var mi sirf benim mi boyle

meblag yukselince mi oldu acaba
pardon yanlislikla quote ye basacagima syg tusuna bastim

. o asterix bendede var