Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben radminin yalancısıyım:d öyle yazmış...
bende kopyala yapıştır yaptım baya baya

Ama ayrıntılı açıklama ayrı sabit başlıklar şeklinde yapılırsa bence daha iyi olucaktır.