arkadaslar msn kısı lıstesı yuzunden acılmaması olayındna sonra msn adresım acılıp kapanıyor WİNDOWS msn sını kullanıyorum kapanmıyor msn yı yenoıledım aynı sorunu vermeye devam edıyor nasıl bu sorunu duzelte bılırım acaba