Alıntı
tam asp öğrenelim diyoruz içimizi karartıyorusnuz kardeş
Ne dersin hiç başlamıyımmı?
Zaman PHP zamanı

Ayrıca script çok güzel benim hoşuma gitti. Ancak ASP olduğu için kullanamayacağım

Teşekkürler paylaşım için , Saygılar..