tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaynak için dahada eskiye gidersek nfsu2turk forumları
neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha eskiye gidersek bu fotoğrafları çeken kişi diyebiliriz sanırım
Eskiye gittikçe konunun sonu .... Bence daha fazla eskiye gitmeyin ..