hayır ben bişi soracam?, bu grup için oluşturulmuş bi forum kural bütünü var?
niye kimse buna saygı göstermiyor? r10 içindeki Diğer tüm forumlarda şablona göre bile davranmazsanız konu kitlenirken bu niye burada söz konusu olmuyor?
bu kategori yeniden sahipsiz kalmadı umarım...
daha önce buranın editörü olarak biri olarak yeniden söyleme gereksinimi duyuyorum...
kaliteli cevaplar beni mutlu ederken, yarım sayfayı aşan çevirilere verilen eksik ve aslında tercüme olmayan yorumlar
beni gerçekten üzüyor!
https://www.r10.net/makale-ceviri-yaz...ncellendi.html 3.)İstek mesajı içerisinde çevirinin
birebir mi yoksa
yüzeysel mi yapılacağı belirtilmelidir.
arkadaş belirtmiş biri çevirir veya özetlerse diye.. benim yaptığım özetleme.
ayrıca
dediğine göre editörlük yaptığın
Çeviri İstekleri bölümüne, açmış olduğun
İnsan Kaynakları ile alakalı konunun hali mantığı nedir? yoksa yazdığın ilanı yabancı bir lisana mı çevirmek istiyorsun(!) veya bi aralar editörlüğünü yaptığın bölüme açılacak konuları mı unuttun.
(
https://www.r10.net/ceviri-istekleri/...uz-paypal.html)
bu grup için oluşturulmuş bi forum kural bütünü var?
niye kimse buna saygı göstermiyor? r10 içindeki Diğer tüm forumlarda şablona göre bile davranmazsanız konu kitlenirken bu niye burada söz konusu olmuyor?
yazmış olduğun bu sözlerin tamamı, yaptığının tam çelişiği. Kurallar var dediğin gibi.
@zlatan
nerden oluşturulacağı belirtilmemiş.