Konu
sizce nasıl olmuş
06-02-2008, 17:17:09
#1
Lisans
Üyeliği durduruldu
dicem ama acaba yanlış yeremi konu açtım içimde şüphe kaldı
dün yaptım photoshopta amatörüm hatta daha yeni yeni kullanmaya başladım diyebilirim
sizce nasıl olmuş