Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.Dediğiniz konulara katılıyorum aynen.Ne yazık ki grafik tasarımından anlamıyoruz.O yüzden şimdilik sadece bi logo yüzünden üst taraf kötü göünüyordu.Onun için o alanları reklamla kapatmaya çalıştık.Logo ve arka plan için iyi bir çalışma yapacak arkadaş bulduk.İnşallah bu hafta sonu bu 2 sorunuda halledecez.Birde herhangi bir yatırım yapmama sebebimiz yanımıza çalışma arkadaşları bulamamış olmamızdır.Ne yazık ki günün her saatinde güncelleme yeni haber eklem vs.. yapamıyoruz.Bir kaç çalışma arkadaşı bulduktan sonra gerekli yatırımları yapacaz hayırlısıyla.
Yorumlarınız için tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim herkese..