ChaWusH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler +rep.

ayrıca sormak istediğim bir soru var; bu svg.org da nasıl yorum yazılıyor acaba? üye oldum, siteyi okadar karıştırdım bulamadım.
o site için ben de çok uğraştım fakat bulamadım bir yöntemini daha fazla da kurcalamadım,bazı sitelerde de mesaj yazıldıktan sonra onay alması gerekiyor bu arada