Deniz web işlerine geri mi döndün?
yok daha degil maalesef mart ayindaki üniversite hazirlik programina baslayacagim büyük ihtimalle o yüzden bu ayin 13 den marta kadar bosum bende r10 uma daha fazla girme imkani buluyorum...
Yorum yapan arkadaslara da tesekkür ediyorum.