Sitemde kullanıyorum henüz ödeme almadım ama ödemede sorun yaşayacağıma inanmıyorum. Arkadaşı tanımam ama herhangi bi yerde hakkında tek olumsuz bişey duymadım herkes hakkında iyi şeyler söylüyor.Açıkçası bana güven veriyo tanımadığım halde.Zaten *********** olsa şimdiye kadar balonu çoktan sönerdi.Sitemde sadece katreklam kullanıyorum.Hem o kazansın hem biz