dmrdjt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bu foruma bişey eklemeye gerek yoq o zmn rep lazım bize paylaşım yapalım dioz olmuo link değişiminde konu açamıyoruz
1- rep için konu açılmaz
2- bu sitede herşey var diye de birşey yok. paylasımda sınır yoktur. hergün yeni gelişmeler yeni ilerlemeler oluyor.
3- illa rep için konu açacam diyorsan başkalarının konularını birebir kopyalayarak yapma.
4- ben beceriksizim özgün birşey yapamıyorum diyorsan en azından çaldıgın içeriğin hiç olmazsa 1 harfini değiştir.

https://www.r10.net/google-pagerank/1...i-siteler.html