Konu
şubatın 2 si oldu ocak ödemesi yapılmadı hala benzer duruma düşen varmı ?
02-02-2008, 11:56:26
#1
Tostik
şubatın 2 si oldu ocak ödemesi yapılmadı hala benzer duruma düşen varmı ?
yada bi fikri olan varmı ?