Pron1ck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar distup açmıştım bu yazıyor ekrana anlayamadım bilen varsa çevirirse sevinirim
------------------------------
.....The seller's deadline for responding to this claim is Feb. 11, 2008. If the seller does not respond by the deadline, the claim will be decided in your favor.
"Satıcının ilgili idda için şubat 11 2008 tarihine kadar savunma vermesi gerekmektedir. Eğer ki, ilgili iddanıza karşılık vermez ise açılan "claim" sizin yararınıza sonuçlandırılacaktır"