Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
1- Bu Kod Nedir = Bir Cesit Downloader internet explorer 5.0 ve bazi tarayicilarda
calisir.
2-Ne is Yapar = İstenilen Dosyayi (Ozellikler Server Exeleri) Sistemde Calistirir.
Keylogger Ozelligi Gorur bilgilerini Calar En Kotusu Olanida Pcni Zombie Donusturebilir Yani bir cesit botnet Ayaklarindan Biri Olursun
3- Nasi Kurtulucam = Server Loglarina Bak + pc nİ Avg yahut NOD32 tAM olarak guncelleştirilmis halleri ile tarat . farklı pc den ftp paslarini mail paslarini vs değiş. ( bana sorarsan direk format at).
4-Eğer PcnDe Bankacilik İslemleri Yapiyorsan SOn Yapilan islemleri takip altina aldir
5- Format attiktan sonra pc ne opera yahut mozilla + no script addonu yukle
6- Windows Guncelleştirmelerine Cok Dikkat Et
7-Server Guvenlinin iyi olduna servera girip direk server uzerinden bu kodun yerleştirilmedini anladin zaman da sorun cozulecektir.
8- İnternet explorer Kullanma